SIK SORULAN SORULAR
İLK 3 FİLTREYİ DEĞİŞTİRDİM SUYUN KİREÇ VE TADINI DÜZELTMEDİ: İlk üç filtre ana filtre olan membran filtreyi korumak içindir. Suyun tadını ve kireci arıtmaz. Ana filtreye hazırlık Beş ve 1 mikron üzerindeki kiri,pası,kum parçacıklarını klor ve organikleri alarak membran filtrenin ömrünü uzatır.
SU AKMADIĞI İÇİN 5 FİLTRENİN TAMAMINI DEĞİŞTİRDİM, SU AKMIYOR: 1.suyun cihaza girişinden membran filktreye kadar gelene kadar su yolu akışı kontrol edilmeli ve tıkandığı nokta tespit edilmelidir. 2.Su deposunun kontrol edilmesi gerekiyor, ( su deposu dolu olup suyu veremez durumda olabilir, vanası kapalı olabilir ) 3.Resrigtör ( Flow ) tıkalı olabilir ( atık su üzerinde olan bu parçanın tıkalı olup olmadığı kontrol edilimelidir) , Her filtre değişimde resrigtör ( flow ) sökülüp buradan bir miktar su akıtıp Flow tıkalı mı muhakkak kontrol edilmelidir.
MEMBRAN FİLTRE DAHİL 5 FİLTREYİ DEĞİŞTİRDİM SU DÜZELMEDİ ? (ÇEŞME SUYUNDAN FARKI YOK veya KİREÇ YAPMAYA DEVAM EDİYOR): Cihazın deposu doldurduğunda atık suyu kesip kesmediği kontrol edilmeli, eğer atık su kesmiyor ise ilk önce membran kabının içinde membran ucunun kab ile buluştuğu naktada çatlak var mı kontrol edilmeli, eğer çatlak varsa membran kabı değiştirmeli, çatlak yoksa Shout off ve çek valf aynı anda değişmesi tavsiye olunur,
DİĞER ÜRÜNLERİMİZİ GÖRMEK İÇİN SAĞ ÜST KÖŞEDE BULUNAN SATICININ DİĞER ÜRÜNLERİ VEYA FİLTRE DÜNYASI LİNKİNİ TIKLAYARAK DÜKKANIMIZI ZİYARET EDİNİZ.
NOT: SÖKME TAKMA ANAHTARI YOKTUR. ANAHTARI AYRICA SATIN ALMANIZ GEREKMEKTEDİR.
NOT: ÜRÜNÜMÜZ SIFIRDIR. TÜM ÜRÜNLERİMİZ RESİMDE GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ GÖNDERİLMEKTEDİR.. ÜRÜNLERİMİZİ BEĞENMEDİĞİNİZ TAKDİRDE AMBALAJINI BOZMADAN KARGOSUNU ÖDEMEK ŞARTIYLA İADE EDEBİLİRSİNİZ.
NOT: SİPARİŞ VERİRKEN KAYITLI BULUNAN FATURA BİLGİLERİNİZİ KONTROL EDİNİZ. ŞAHIS İÇİN T.C. NUMARANIZI KURUM İÇİN VERGİ DAİRESİ VE VERGİ NUMARANIZI GÜNCELLEYİNİZ.
Filtre Dünyası
Her Marka Su Arıtma için
Çözüm Dünyası
Yorum yapmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.